3 augusti

Jag vaknade upp i morse men en liten klump i magen. För att höra en skrikande liten tjej
från kl 20.00 till 22.00 dagen därpå och veta att det förmodligen skulle bli samma procedur denna kväll också
fick mig att... ja be till han där uppe. Och för en gångs skull funkade det !
Allt gick som smort , vi sprang i trädgården , tog ett bad och sedan somnade hon så sött i mitt knä.
Från ett monster till en ängel.
Hoppas hon fortsätter att vara en good girl nu bara.

Häromagen var min LCC och hälsade på , hon är den som ska "hjälpa" mig under årets gång. Vi ska träffas i en au pair grupp en gång i månaden och hitta på aktiviteter och typ chilla. Väldigt trevlig tjej.
Hon gav mig en lista på alla au pairer i området och jag började att adda allihopa på msn
och idag så började jag prata med en tjej som heter Carolina. Och detta kom också som ett bud från ovan.
Har känns mig lite ensam i detta landet i ett par dagar nu. Men vi ska iallafall träffas några tjejer och ta en fika imorron.
Det ser jag fram emot.




Som i alla amerikanska teenage filmer :)


 
Frihetsgudinnan


N.Y


Kommentarer
Postat av: brandt

Då funkade de med mattpiskan!!

2008-08-03 @ 07:19:10
Postat av: Mamma

Samma bilder som man ser i tv ju.



Skönt att höra att de funkar me lillan. De blir bättre med tiden.



Kram

2008-08-03 @ 10:22:42
Postat av: Lisen

Va bra att ni ska träffas ett gäng som bor nära varann, då ska du se att det snart blir fart på shopping, rese- och utelivet...=)

2008-08-03 @ 12:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0