Det blir aldrig som man tänkt sig.

Min röst för disney world röstades snabbt ner.
Alla barnen och både Corinne och Paul har , tröttnat är väl inte
det rätta ordet men , de ville helt enkelt testa på något nytt.
Så vi åkte till en utav disneys andra parker- Typhoon Lagoon.

Jag hatar skara sommarland och klorvatten överhuvudtaget.
Så min entusiasm var lika med noll , försökte dock dölja detta ordentligt.
Under den hela timmen till Orlando så försökte jag titta efter Disney World.
Men Typhoon lagoon is the shit !
Jag hade så sjukt roligt. Vi sprang runt bland aktiviteterna och
ett  plus var de snygga lifeguardsen som jobbade där- Från hela världen dessutom. 
En cool grej var vågen.
Tänk er en pool som är ungefär 3 fotbollsplaner och helt plötsligt kommer en våg
lika stor en tsunami rakt emot er. Så COOOLT. Den höll på i 30 min , så varje 90 sek
kom en ny våg , och alla i hela poolen skrek.
Vi snorklade också bland annat med hajar och åkte massa olika sjuka rutschkanor.
Vi hade jätte roligt hela dagen, jag ville inte hem.


Idag var det stora pizza racet också. Jag var helt slut efter rundan.
Efter en heldag på typhoon, en sen hemkomst och en tidig morgon var kroppen inte i sitt bästa trim.
Jag sprang som en dåre i hettan. Fick till och med ett erbjudande från en dam att komma och springa med hennes klubb en gång i veckan här i florida. Antingen tyckte hon jag behövde träna eller att jag var duktig , Det är frågan ?

 


Kommentarer
Postat av: brandt

Och en annan fick gå i Stadsparken..........

2008-08-17 @ 11:55:56
Postat av: syrran

ja kommer till florida snart asså:D

2008-08-17 @ 20:46:45
Postat av: Clara

Åh typhoon lagoon verkar ju vara såå coolt! Ååå jag vill bada!

2008-08-19 @ 02:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0