Running for PIZZA.

Vet inte hur många ggr jag ska säga att jag älskar denna delstaten.
Men jag har kommit på att det är en viss tjusning med 4 säsonger per år.
Man skulle ju inte sakna sommaren lika mycket om man hade sommar året runt ?
Och jag hade nog inte klarat av denna hetta i 12 månader. De räcker med att åka hit varje lov istället.
Då uppskattar man det mer.

Har precis kollat på invigningen av OS Bejing genom amerikansk tv.
George Bush och hans fru satt på VIP läktaren.
Det var hysteri när de amerikanska idrottsmännen klev in i stadion.
En ganska komisk grej var att när Irak intog arenan filmade de George Bush ?
vilket fick mig att börja gapskratta. Kunde de inte filmat honom när spanien eller något annat land klev in ?
Nej när Irak kom då passar de på.
Och sverige filmade de i ungeför 10 sekunder, kul ?

Jag och Paul har anmält oss till en tävling nästa helg- Running for pizza.
Man ska springa 5 km och sen får man äta hur mycket pizza man vill.
För amerikanarna skulle ju inte tänka tanken att springa om man inte fick pizza efteråt.
Jag tänkte att de är bra att passa på att träna lite, köpte nya löparskor för de lär behövas.
95 dollar för ett par oasics- svinbilligt.
Så jag får väl säga lycka till, till mig själv !



Gotta go to bed now. Tired as I am.


Kommentarer
Postat av: Lisen

Det är så himla kul o läsa din blogg!! Va bra du är på att skriva dessutom!!! Jo du...de är ganska nöjda med sig själva de där amerikanarna...;)

Lycka till med pizzaracet!!!!!

2008-08-09 @ 09:28:03
Postat av: Loppan

haha, de låter ju hur kul som helst, den tævlingen skulle jag vilja vara me i !

jag ska shoppa aset nær ja kommer till dig .. jisses snart ær de JUL :D

<3

2008-08-09 @ 12:59:20
Postat av: brandt

kan inte jag komma ner och stötta dig i barnpassning jag kan laga mat klippa gräset sköta rabatterna och ta hand om hundarna mm mm och allt detta för en flaska whisky om dagen:)))))))



Du kan ju kolla iallafall::::)))))))))





Riktigt bra blogg kör hårt vi i familjen läser och väntar hela tiden på nya inlägg!!!





ta det easy....FAM BRANDT/KRISTOFFERSSON

2008-08-09 @ 19:15:52
Postat av: Pappa

Hej Gumman! Till och med Pappa kan tänka sig att ställa upp i detta pizzarace.LOL

Pussar o kramar

2008-08-10 @ 16:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0