Florida mina damer och herrar.

Vad hände med mitt liv egentligen ? Från att ha bott i lilla habo till att bo
i ett slott i connecticut till att åka till ett paradishus i Florida 7 ggr om året ?
Jag kommer aldrig i hela mitt liv ångra detta.


Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva detta ställe ?
Jag vet inte vart jag ska börja ?
Det är så sjukt , underbart, makalöst , ja helt enormt fint här. Det är soligt, varmt och
det är som på film. Vi bor i ett område kring en golfbana (det är 7 hus till salu här ;) )
och det är palmer och hela kittet runt området, allt ser helt enkelt svindyrt ut. (om de nu imponerar ?)
Som sagt det går inte beskriva. Jag älskar detta ställe !

Jag har spenderat dagen åt att ligga i poolen och sola.
Jag gick upp kl 10.00, tog på mig bikinin , åt frukost och hoppade i poolen.
Sen åkte Corinne och hennes syster Shannon och tjejerna och shoppade skolgrejer.
Det är nån rea på sånna saker här för florida kidsen börjar skolan på måndag.
Jag, grabbarna och lilltjejen stannade hemma och letade ödlor istället.
Otroligt roligt ?
Paul var också hemma för han var tvungen att jobba lite så när han var klar så åkte vi till en större pool på området i deras golfbil. Vattnet i poolen var 91.5 F vilket är 33 grader - Tråkigt.



Golfbanan utanför.



garageuppfarten.



Ska bättra mig med bilderna. Imorgon ska de fotas :)
men skrolla ner så ser ni några fler.
 

Kommentarer
Postat av: Lisen

Ha, ha...jo du tycks ha kommit till helt rätt familj...=) Gud så underbart!!!

2008-08-08 @ 08:40:06
Postat av: Mamma

Dom behöver inte en lite äldre aupair så där en 42 år som har erfarenhet av 3 egna barn? Då finns de en som är villig att komma ner 1 år =)

2008-08-08 @ 12:22:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0