John Travolta

Vaknade i morse av att paul hade lagt en låtsasspindel med en fiskelina utanför mitt rum.
Och så knackade han på dörren så att jag skullle vakna, jag var så trött att jag inte ens märkte spindeln.
Det har varit tre riktigt tuffa och tidiga dagar och plus att kag var tvungen att gå upp kl 9.00 för att vi ska på släkträff.
Jag fick välja om jag ville följa med eller inte, men jag kände inte för att sitta ensam hemma utan bil och utan sällskap en hel dag så jag valde att följa med.

Väl framme så fick man åka igenom ungefär som en säkerhetskontroll. Man fick lämna sitt körkort och sina uppgifter, Stänga av GPS:en och så fick man ett tillstånd till att åka in i området. Jag förstod nästan genast varför.
Det var ett enormt rikemansområde där man hade sina egna flyplan , sin egen landningsbana och sin egen golfbana.
Hi Im Loise from sweden and I am poor.
Corinnes familj är hur trevliga som helst. Det var en upplevelse att bara vara med och titta på dessa amerikanare.
De snackade om bensinpriser och politik, jag hade god lust att börja argumentera men jag gjorde inte det - och tur va väl det. Det är inte alla som har ett eget flyplan i garaget så man kan ju förstå om det börjar bli dyrt att  flyga med  pga av bensinpriset.
Träffade John Travolta också , jag visste inte att Corinne var släkt med honom !
Trevligt !



Och på tal om John Travolta så bodde han i det området i några år.
Han byggde ett stort och maffigt hus och hade ett stort jetplan.
Men på grund av att hans jetplan väsnades så så började grannarna protestera
och han valde att flytta. Stackars grannar !

Ps. Vi har packat väskorna redan, orkanen är på väg emot oss, så ifall vi måste åka så gör vi det. Vi ska stanna till tisdag men försöka att åka innan det är tänkt. Dom vet inte vart orkanen kommer att hamna riktigt, Vi får hoppas på det bästa. Ds



See you later- Alligator


Kommentarer
Postat av: Karin

Du verkar ju ha kommit rätt iaf, så vitt jag kan förstå! Hoppas verkligen att jag får en bättre familj den här gången... Kramar!

2008-08-18 @ 05:24:22
URL: http://karincajmatz.blogg.se/
Postat av: Mamma

Ta dig därifrån så jag slipper vara orolig. De är alltid samma visa med dig. Utmana ödet så långt de går =). Älskar dig ändå.



Var de verkligen J.T han såg inte så fräsch ut???

2008-08-18 @ 10:54:09
Postat av: Moster Emma

Ha ha John Travolta..det va ju lite kul! Ja dra därifrån nu...kram

2008-08-18 @ 16:48:02
Postat av: Lisen

Ja, fy, ge er iväg snabbt,har tänkt på dig varje gång de pratar oväder på TV...

Rätt lik Travolta ;)

2008-08-18 @ 19:37:10
Postat av: Loppan

Cool syrran :D weeii, nästan som OC !!

haha erkänn du tycker de e lite spännande me orkanden ..





<3

2008-08-18 @ 21:55:22
Postat av: Pernilla

Tänkte precs detsamma som Loppan..

Värsta OC :D de e coolt lollo=)

Hoppas du har det bäst, de verkar så iaf:)

2008-08-18 @ 22:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0