Rolig dag ?

Vaknade upp i morse med goda förväntingar på dagen.
Julia och jag åkte tillbaka till köpcentret för vi skulle återlämna lite saker och hämta
ett par gratis VS trosor till Corinne. Vi gick runt där och tittade , fick med mig en klännig och ett nattlinne/klänning hem.
Här i USA så sover man inte i t-shirt och definitivt inte i bara trosor. Så jag var tvungen att införskaffa en pyjamas.
Tillsut rann klockan iväg mot lunchtid och vi beslöt att att käka på köpcentret- Kinamat.
Mums - Ända tills jag kom hem.
Har ägnat hela dagen och kvällen åt att spy. Nu är klockan 9 och jag mår mycket bättre , har inte spytt på några timmar nu men magen bubblar och gör ont och vi åker till florida imorgon. Känns sådär roligt just nu.
Vill inte spendera 17 timmar magsjuk i en bil.
hejsvejs.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Din stackare, spysjuka eller kanske matförgiftning kanske är mer troligt men de är inge vidare men de går ju över fort.

2008-08-05 @ 16:18:16
Postat av: Loppan

Men syrran lärde du dig inte av mina misstag med kinamat ?

vi har ätit kina mat idag också ocg boxlat lite.

Men du, vrf har hon fått gratis trosor därifrån?

<3

2008-08-05 @ 16:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0