Sprungit 5 km.

Vaknade upp kl 10.00 imorse , gick upp helt yrvaken och såg min värdpappa Paul
i sina träningskläder. han sken upp som en sol när han såg mig :
- Wanna go out running ?
Jajemän , jag tvekade inte en sekund. Jag har ju inte tränat på mer än en månad så det var ju ett perfekt
tillfälle att röra på dödköttet lite.
Vädret de tre senaste dagarna har inte varit någon att skryta med, bara åska och regn och betydligt kallare
än när vi kom i torsdags. Men idag , ja då var det de där 38 graderna och en värme som kunde knäcka vilken svensk som helst ute i spåret. Lyckades iallafall ta mig runt de där 3 milen (5km) . Jag trodde för ett tag att jag skulle dö men så blev inte fallet. Jag tror att Corinnes mamma och pappa också trodde jag skulle dö när jag kom in innanför dörren. Jösses !
men en svalkande pool väntade ju iallafall.


Var ute på en promenad nu till solnedgången , behövde lämna huset ett tag.
Här i florida har man inte lika mycket frihet som i connecticut.
Vi har bott 12 stycken här i huset nu i helgen så jag har försökt att få vara lite för mig själv.
Läst klart min stieg larsson bok , den är till att rekomendas till dem som inte har läst den än.
Läste i min säng med min nya bästis- Roxy. En liten vovve som blev kär i mig, hon låg vid mina fötter i två timmar innan corinnes pappa kom in och hämtade henne (han blev lite svartsjuk).



På min lilla walk.



Alligator träsket haha



On my walk






Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter underbart att kunna gå i denna miljö i solnedgången. Skönt att du träffat en kelsjuk hund som du kan ödsla din djurkärlek på. Ha de gott

Puss Mamma

2008-08-11 @ 08:48:43
Postat av: Nysse

Jag är helt besatt av dg blogg med :) Jättekul att läsa, o jag blir också sugen på att göra nått sånt här !!

2008-08-11 @ 11:33:30
Postat av: Loppan din kära syster

Syrran ohh de ser hur bra ut som helst.

du kommer nog snart hitta en massa polare, när du börjar lira fotboll o sådär, då kommer du hitta på mssa kul o kunna fly från familjen !

idag har jag saknat dig här hemma ..

syns ju snart < 3

2008-08-11 @ 22:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0