Vilka dagar.

En mycket hektist vecka i connecticut, så jag har inte haft tid med min blogg.

Igår ägnade jag och Corinne hela dagen åt att åka runt till olika universitet här i närheten. För under mitt år måste jag läsa 6 credits på ett universitet. Och här i USA är det allt annat än billig att plugga. Jag kommer minst att få betala 5000 kronor för att läsa nån äcklig engelska kurs som jag inte kommer ha nån nytta av sen iallafall ? Jag har hittat två kurser som jag måste välja mellan och det är engelska eller matte. Och matte och Loise har aldrig varit goda vänner och plus att jag kom på i julas att jag inte allt har nån lust med att plugga längre, så året efter studenten skulle bli ett perfekt år att få vila hjärnan ett tag för att sen plugga till något jag verkligen vill bli. Waist of money if you ask me..

Jag tror jag är man innerst inne , detta är både på gott och ont.
För några dagar sen skulle Paul åka och spela poker med sina jobbarkompisar och då utbrister Corinne
- ååh då ska vi kolla på en riktigt tjej film ikväll Loise !
-Åh fan va skoj (jag som hatar tjejfilmer)
Och igår så skulle jag och Johanna kolla på bio , och enda sen jag såg Batman begins har jag velat se Batman the dark knight. Så efter en viss övertalning och ett tjat om hur grym den skulle vara så gick vi på den. Och den va sååååååå grym , se den om ni inte sett den.
Inne i biosalongen var det bara jag, Johanna och en kille. Han kände sig nog ganska feminin jämfört med framför allt Johanna som nog hade druckit för mycket kolsyra och käkat för mycket broccoli. Så han gick efter halva filmen , men han kom tillbaka en snabbis och la en jätte rap förmodligen i ren protest. Vi skrattade ett bra tag åt de :D

Ska till Kanada i oktober , så måste skicka in lite papper till boston nu.
Ska bland annat se niagarafallen och jag har fått ett fotbollslag, dom ska ringa snart.
Så habo if , glöm inte mig :)
Ciao



Måste bara skryta lite med att jag har 542 läsare i veckan.
Hur roligt som helst och dagens höjdpunkt är att att lässa alla kommentarer från er.
Ska försöka införa kommentarsvar- Saknar er där hemma

Kommentarer
Postat av: J&L

Heej våran Lollo !

Hoppas att allt är bra med dig.

Vi saknar dig massor. Pussar&Kramar Jonathan & Lowisa



Väntar på en ny spännande historia från NYC :D

2008-08-28 @ 21:51:32
Postat av: Clara

Ja idag var hon duktig! Det blev tillslut 4h vilket är mycket bra gjort av henne, mer sånt tack! Va kul med niagarafallen, jag vill också!

2008-08-29 @ 04:39:23
URL: http://storac.blogg.se/
Postat av: Peter

Var det han på sista inlagda bilden som la av en jätte rap på bion?

2008-08-29 @ 10:20:44
URL: http://loisegustafsson.blogg.se/
Postat av: Mamma

De här är för j-ligt hur mycket ska du få se och göra? Jag är avundsjuk på riktigt nu ska du veta =).



Kram Mamma

2008-08-29 @ 14:04:03
Postat av: Johanna

haha vada broccoli? det var ju RAPEN som var det roliga. hah

2008-08-29 @ 16:06:36
URL: http://johannnannn.blogg.se/
Postat av: Loppan

en liten parantes ja fyller år om 5 dagar ;)

2008-08-29 @ 17:07:33
Postat av: Lisen

Din blogg är grym! Du är snart uppe i ännu fler läsare tror jag!! Kul o åka till Niagarafallen, törs lova att det inte är riktigt som du tänkt dig där...det ligger ju liksom mitt inne i stan de där fallen....skumt...Ha det gott!!!!!

2008-08-29 @ 18:55:17
Postat av: Anonym

Din blogg är grym! Du är snart uppe i ännu fler läsare tror jag!! Kul o åka till Niagarafallen, törs lova att det inte är riktigt som du tänkt dig där...det ligger ju liksom mitt inne i stan de där fallen....skumt...Ha det gott!!!!!

2008-08-29 @ 18:56:25
Postat av: Anonym

Hejsan lollo =) jag ville bara säga att det är grymt modigt av dig att åka iväg själv till USA . men nu när man läser din blogg kan man ju inte mer än att vara sjukt avudsjuk på dig och vad du får uppleva .. ta vara på detta och dig själv .. så ses vi säkert någon gång i habo när du kommer hem =) kramar lisa abrahamsson

2008-09-01 @ 11:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0