What a day.

Äntligen lite frihet.
Jag har varit fast i slottet i ungefär 1 vecka nu och jag kände att jag behövde aktivera mig lite.
Ni vet när de känns som man bara ligger och jäser på rummet hela dagarna och inte gör nånting förutom bara är ?
Så jag och de älsta två tjejerna åkte till ett köpcenter som ligger i närheten av Easton.
Bailey och Julia fick bestämma vad ja skulle testa och köpa, jag kände mig som Julia Roberts i Pretty woman,
Dom sprang runt i hela affären och öste kläder över mig som jag skulle testa. jag köpte tillslut bara en jeans kjol och ett linne.

Inne på köpcentret och i affärerna så är alla väldigt trevliga, nästan övertrevliga.
Precis när man går in i en affär så hör man expediten säga:
-Hi, how are you doing ?
Och vad svara man på det till en expedit ?
-well its fine ? eller ? Its great how are you doing ?
Jag tycker det räcker med ett Hi för annars startar man ju en hel konversation.
Och tänk så är det inte bra ? Och man får ett helt samtal om varför det inte är bra ?
men de är bättre än att dom vore otrevliga.

Fick ett negaivt och ett posetivt bemötande på köpcentret också. Det var en modellargentur som var och kollade på potentiella modeller på köpcentret och dom kom fran till mig och frågade om Julia och Bailey var mina barn ?
Jag hade lust att svara :
 -Ja dom är mina, Bailey fick jag när jag var 8 år och Julia när jag var 10.
Hur gammal ser jag ut egentligen ?
Men de förstod ganska snabbt att jag var deras babysitter.
De ville iallafall att jag skulle modella för dom,roligt men jag tackade nej.




Julia och maya , så söta.






Kommentarer
Postat av: Nysse

Lollo gud va kul du har! Själv så sitter men här i regninga Habo, tänkte snart åka in till JÖNKÖPING o shoppa.. Känns som det är liiite roligare att shoppa i New York men jag vet inte :P

Fortsätt skriva massa kul i bloggen, läser jämt :)

2008-08-04 @ 11:09:45
Postat av: Lisen

Ja, gud vad kul det är o läsa om vad du har för dig. De är lite väl käcka de där som står o hälsar när man går in i affärer....Modella i NY det kunde ju va ett bra extraknäck annars....=)

Väldigt söta barn!!!!

2008-08-04 @ 16:31:00
Postat av: Loppan

Men Loise va tänker du me ? klart att du skulle modellat !?`hallå !!!!

söta dom är flickorna:)

2008-08-04 @ 21:27:08
Postat av: jesper grannen

värsta o.c huset ju:D.. fet bil du kör 50 cent typ hehe.. hoppas allt är bra med dig. klart du skulle ha modellerat men men de kommer nya chanser. // xoxo

2008-08-04 @ 22:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0