En riktigt fancy julafton.

Vaknade upp kl 8.50 i morse , slog på skype och fick se hela släkten sitta och titta på Kalle Anka,
Önskar att jag hade kunnat sitta där med allihopa , jag har verkligen förstått vad släkten faktist betyder för en. Jag har aldrig varit särskilt imponerad av julen eller julfirandet men i år, när man inte får ta del av det förstår jag hur mycket det egentligen betyder att få träffa allihopa och bara umgås och äta mat och dricka glögg.

Men för att försöka muntra upp oss lite grann åkte vi in till NYC.
Vi åkte in tidigt för att kunna gå runt lite i affärerna och så var det täntk att åka skridskor vid rockefellercenter.
Men vi hade inte tid nog till det.
Istället gick vi och köpte cupcakes på magnolia För er som inte vet så är det dom kända cupcakesen i sex and the city.
och sa hejdå till Andrea som ska hem om en vecka. '






Sen gick vi till Malins hotell och gjorde oss i ordning för kvällen som skulle spenderas på The view på times square.
Det är en resturang som ligger på 48 våningen och den roterar så man ser ut över NYC medans man äter.
Det var en bland mina bästa resturang upplevelser i mitt liv , utsikten var helt underbar över NYC by night.
Det var mer fancy än balen , det var till och med fancy vatten. En riktigt fin julmiddag - Tack Roger  <3

Det har vart en fantastisk dag , inte något liknade en julafton men det gjorde inget.
Det kommer ju en jul nästa år också.



   

God Jul allesammans ! saknar er.






Kommentarer
Postat av: Mamma

Låter som ni haft en underbar, underlig men annorlunda julafton. Här hemma var de som vanligt de enda som saknades var några barn =(

Den julafton kommer ni ha med er hela livet, julen hemma kommer som vanligt nästa år och då hoppas jag att alla är hemma igen =).



Julkramar från Mamma och Peter

2008-12-25 @ 10:29:47
Postat av: Pappa

Puss o kram saknar er Pappa

2008-12-25 @ 15:26:22
Postat av: brandt

saknar dina fantastiska inlägg!!!!!

2008-12-30 @ 20:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0