Its froggy in London.

Då var hon äntligen här , har  längtat lika länge som jag har varit i staterna.
Och nu sitter hon här jämte mig i sängen helt galet.

Iallafall , hon gjorde en fin entre på JFK.
började störtlipa , så jag fick hålla om henne lite innan hon lugnade ner sig och faktist njöt av
att äntligen vara framme in the big apple and the big country.
Hon gjorde också en fin entre här hemma när hon sa att det var väldigt froggy in London.
Jag kunde knappt gå upp för trappan för att jag skrattade så mycket.
Jaa , har inte hunnit visa henne så mycket ännu men det kommer , har jobbat ett 15 timmars pass idag.
Men till helgen blir det manhattan och NYC för hela slanten.

so long suckers.




Kommentarer
Postat av: Lisen

Ha, ha, ha...det va en skaplig entré, way to go Loppan =)

2008-12-18 @ 17:39:35
Postat av: Pernilla

hahah!! Fy va kul att loppan har kommit:D

Va ville hon säga egentligen?? hahahah!!

Hoppas ni får det super bra tsm =)

2008-12-18 @ 19:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0