Madison square garden.

Geeees - Vad jag älskar att vara här.
Idag har varit en bland de bästa dagarna i mitt liv !
Basketball på madison , food , drinks and play på Dave and Busters.
I dont know how to express myself.

Sent igår kväll åkte jag och Malin till fairfeld för att gå ut på Bravo.
En tråkigt och sur vakt släppte inte in oss , förmodligen för att det snöade och var svinkallt
och att han var tvungen att jobba utomhus så han var på pisshumör kan ju försöka skylla på det iallafall.
Så vi tog bilen och körde till south norwalk där människorna var mycket trevligare.
Jag hade på mig en hatt som jag köpte in tidigare igår.
Det var sjukt mycket folk ute och ett liveband som spelade och stämningen var på topp.
Kvällen började ganska lungt men när sångaren i livebandet säger i micen att han diggar hatten på den blonda söta tjejen over there fick han mina kinder att rodna , jäkla grym hatt alltså.
Sen ville visst alla komma fram och snacka , vi träffade ett gäng killar som vi var med hela kvällen.
Väldigt rolig kväll , kom hem klockan 2 och skulle upp kl 8.00 , inte lika kul.

Vaknade knappt i morse !
var tvungen att hoppa in i en dusch för att få igång kroppen innan vi skulle till NYC.
Och vilket sjukt drag det var på basketen , det spelar ingen roll vad det är man tittar på det är så mycket underhållning hela tiden att man knappt hinner fattat att man faktist kollar på en viktig basket match.
Knix ledde stort under hela matchen tills sista perioden då det stog 89-84 det var då de riktiga draget började , har lite filmer som jag ska lägga ut på facebook till er ! Knicks vann tillslut iallafall.

Efter basketen vart det dax för Dave and Busters , grymmaste resturanten i världen.
Eat,drink and play !
Alltså en blandning av lasvegas , applebees och ja , tivoli.
Jag kickade some ass i basket , utmaningen var att sätta så många basketbollar i en korg på en minut.
Man spelade emot 4 stycken andra , gissa vem som vann 4 av 6 gånger ? Jo JAAAG.
Jag spelade emot två killar som inte riktig kunde ta att förlora mot en tjej , så jag bevisade alltså 4 gånger att jag var bättre än dom , inte nog att jag var förvånad över mig själv , det var helt impressed de också , tillslut så sa ena killen
- Eh you play basketball right ?
- acctually No I dont.
Kick som butt gjorde jag !
Ingen förutom Malin som såg hela crecendot trodde på mig så jag fick utmama Paul , james , och Maddies pappa efter maten också , och mina skills fanns fortfarande så jag vann över allihopa 3 gånger till.
Ursäkta skrytet men ni som känner mig vet hur arg jag blir när vi spelar basket för att jag aldrig lyckas sätta bollen i korgen.

Jag har haft livets dag idag , love life just nu !

bilder kommer imon.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att höra att de finns bra stunder oxå.

Men nu när julen närmar sig och allt är kaos hemma börjar man tänka att allt inte kommer att bli som vanligt denna julen, ingen Loise, Ingen Loppan och ingen Lisa. Bara mormor och morfar hur kul är de då??????? Ja inte att förglömma födelsedagsbarnet Emma. Men sånt är livet. Tusen kramar din lilla runda mamma. Älskar dig

2008-12-08 @ 15:04:55
Postat av: Loppan din bästa syrra du vet !

Ni e de snart bara 7 dagar, ne vecka, inte alls många timmar, men jätte många sekunder tills jag kommer :D



Nu vill ja gå på basket !!

2008-12-08 @ 22:42:07
Postat av: Storasyster

Anledningen att jag frågade om gatan är att jag har hittat en ny hobby i form av google earth så nu har jag tittat på ditt hus via sattelitbild...

Så kul har jag... Fast de e kul å kolla på de ställen jag ska till i Indien.

Hoppas att allt e bra.

Pussar

2008-12-09 @ 16:50:00
Postat av: Chesper von Hultbrecht

haha jag tror vi har fått en lite egen victoria silverstedt til habo minsann ahah

svengelskan används flitigt nu mera..

"hatten på den blonda söta tjejen over there fick han mina kinder att rodna "

hahahahah

2008-12-12 @ 14:48:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0