snart är det jul.

Snart är det julafton, och nyår.
Tiden har bara runnit iväg , nästan läskigt snabbt.
Dyrbar tid , dyrbarare än någon annan tid.

Det nalkas juletider , vilket bär med sig en tung hemlängtan.
Julen är till för att fira med sina släkingar , vare sig dom är taikons eller inte.
Den största delen av min släkt är inte riktigt på den normala sidan , därav namnet taikons.
Men jag älskar er i allafall.

Jag har blivit en sån där go hemmafru som bakar , städar , diskar.
På minde än 2 månader har jag hunnit med att baka bullar , tårta , kakor , sockerkaka , kladdkaka och sist men inte minst idag lussekatter , och det som gör mig mest förvånad är att jag är grym på det.
Undra vart jag fick mina skills mamma ?







Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte mig men kanske din mormor hon har dom generna i blodet =).

Tycker me de blir tomt när alla mina barn bestämmer sig för att fira jul nån annan stans och inga säkra platser heller.

Saknar dig

2008-12-11 @ 08:01:37
Postat av: Lisen

Jäklar vilken grym tårta =)Jag längtade också hem som en tok vid jul, men du har ju Loppan hos dig då. O tänk nästa år kommer du längta efter en del amerikanska grejer...märkligt det där....ta lite bilder på Macys julskyltning....den e nice!!! Kram på dig!

2008-12-11 @ 19:20:37
Postat av: Anonym

Din tjockis syrran ..

Nu när jag kommer nr blir det hårdträning !!!!!



Har idag annars varit och betällt din julklapp för en dyrpeng, den ska hömtas på måndag:d sen är det TISDAG !!!



Miss you !

2008-12-11 @ 22:13:48
Postat av: Emma

va fan...vadå Taikons??? menar du att vi inte e normala hahaha...

2008-12-12 @ 18:05:24
Postat av: robert pärlskog

du ser lite smårund ut.. käkat mkt eller ? ditt fett

2008-12-13 @ 20:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0