sorry sorry.

Så äntligen mina vänner så kommer updaten.
och här kommer bortförklaringen , dessa två veckor har varit väldigt hektiska för
mig och min käre norska vännina Malin. Hon bor nu hos mig och har bott här i en vecka
och kommer förmodligen att bo här minst en vecka till. Så tiden har inte riktigt funnits för bloggen.
Aja baja Loise.

Veckorna som har gått har varit otroligt händelserika.
Vi har hunnit med :
pyjamasparty 
weedparty
birthdayparty
beerpongparty
New York city x2
Thanksgiving
Rhode island
Och lite annat smått och gott ..

Vi har träffat ett gäng med svenskar och amerikaner som vi har umgåtts med
och en kväll så tog dom med oss till en fest , mitt ute i skogen i Danbury.
Innan vi ens hann in i huset så fick jag en känsla av att denna festen inte var den allra roligaste.
När vi väl kom in i huset möttes vi av en stank av weed , den där söta och jävligt äckliga lukten.
Great
Kvällen räddades dock av att Chad Micheal Murrays kopia var där.
Vi satt hela kvällen inne i badrummet för att försöka att komma undan stanken lite grann iallafall.

Dagen efter så var det pyjamaspartypå gång.
Först så blev jag inte så värst imponerad av ordet pyjamasparty.
Jag menar ett ungdomsgäng som festar , i sina pyjamaser ?
Jag kankse låter tråkig med det var så jag tänkte iallafall. Kan inte alla bara göra sig fina istället ? 
För det är inte alltid man gör det i detta landet. Kvällen var bland de roligaste kvällarna i mitt liv , då jag stog för underhållningen.
Jag är nu mera Loise from the woods of Vermont och min pappa tillkallar oss varje dag för den dagliga bonfiren.
Im fucking hilarious.

Jag har också hunnit med att fira min första thanksgiving. Det bjöds på turkey och massa annan mat.
Det påminde ungeför som ett julbord fast ändå inte. Thanksgiving är en ganska lugn tradition tror jag , den går lixom ut på att käka turkey och pumkinpie. Men det var himla roligt att faktist få fira den en gång.

Förra helgen så var det dax för baileys cheer reginals i Rhode Island providence.
och det var bland de finaste städerna jag sett ännu i amerika.
Det var så mysigt och medans Corinne gjorde i ordning Baileys hår kvällen innan tävligen så tåg Paul och jag barnen för att åka skridskor på en rink som låg mitt inne i staden såg ungefär ut som rockefeller
Robin du skulle vart så impressed of me alltså. Jag var så grym , jag hade skills som jag inte trodde jag hade.
Rhode Island var skit kul , bailey slutade på en tredjeplats men de kom inte vidare till nationals.

Vi har en ny hobby här i CT om kvällarna
sno amerikanska flaggor - det är sjukt spännade och farligt plus att man får en sovenir.
Malin fick springa ifrån polisen medans Jessica spelade en dum svensk blondin som inte fattade att man inte fick stanna mitt i vägen. Mycket skratt de senaste helgerna har det varit.

ny update kommer imorron.







Kommentarer
Postat av: Storasyster

Du kanske borde ta det lite lugnt med olagligheterna där borta på andra sidan havet...

Du har ju redan varit i kontakt med poliserna ett antal gånger nu =)

2008-12-03 @ 11:00:26
Postat av: Loppan den sötaste du vet !

bara 13 dagar kvar nu :D

får ja hänge me på alla bus eller? wooooho, syrran !!!



<3

2008-12-03 @ 15:53:46
Postat av: Mamma

Jag är benägen att hålla med din storasyster, passa dig jag vill inte hämta ut dig ur jailet och forsla hem dig. Skärpning nu, jag har fortfarande en del att säga till om.

2008-12-04 @ 07:46:53
Postat av: ? Loppan ?

"en ny update kommer i morgon"

det harvarit i morgon läge nu !

2008-12-05 @ 13:38:57
Postat av: Linn Gulldén

Hej Lollo :D

Det verkar som att du hr det hur kul som hellst. Jag har precis skickat in min ansökan nu me börjar bli lite osäker. Blev du det också? Det känns som att jag inte kommer att klara av det på något sätt, men jag vet inte :/ Du kanske skulle vilja bäratta lite om hur det är? Jag vill verklign inte vara till besvär.

Kram Linn :D

2008-12-06 @ 21:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0