Avskedsfesten.

Bara en dag kvar nu, endast ett par timmar återstår ,
och jag har väldigt ont i huvudet. Det blev lite för mycket av det goda igår på avskedsfesten.
Det blev inte alls som jag hade tänkt mig men tack alla som kom och sa hejdå, ni är guld.
Kommer sakna er sjukt mycket.



     


Denna dikt är till mina närmaste tjejer.
Ni vet vilka ni är. Läste den igår på middagen och tänkte dela med mig av den här.

Systerskap

Ett systerskap är en vänskap
på en djupare nivå.
Ibland finns det släktband
annars har man mötts ändå.

Relationen till en syster är nära och unik.
Hon känner dig så väl och hon kan din historik.

Med en syster är det lätt att vara uppriktig och sann.
Man kan tala om vad man tänker och man förstår varann.

Det känns alltid bra att ses så man vill träffas mer
Det finns så mycket gott som systerskap ger.

 NY nästa ...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0