En vecka kvar till Florida.

Tack för alla kommentarer.
Brandth din engelska är riktigt bra ;)

Jag har fått min kamera nu , och den är riktigt bra.
Kunde inte ha köpt en bättre än denna.
Jag funderar på att blinga den lite så den blir ännu snyggare. Corinne visste ett ställe där man kunde fixa till den.
Typ som "pimp my car" fast "pimp my camera". Allt är så sjukt här , man kan i princip göra vad som helst och barnen är så bortskämda fast på ett bra sätt. Bra att tillägga de !

Igår var vi och gjorde manikyr och pedikyr. Jag kände mig som en riktigt man, med skägg och hela köret.
För det där med fotvård och nagelvård har aldrig varit riktigt min grej , att låta någon annan klippa i mina nagelband och skrubba mina fötter skulle jag egentligen helst av allt vilja slippa. Men det var faktisst riktigt skönt att få bli av med "fotbollsfötterna". Dom fick i och för sig skrubba ett tag men nu är dom väldigt fina , men fransk manikyr på både händer och fötter ! good.

Idag har vi varit på the firemens carneval.
Detta är det som Corinne ville att jag skulle komma en vecka tidigare för.
Hade min mamma varit här så hade jag inte fått åka någonting för det är verkligen ett tivoli som plockas upp och ned hela tiden. Det säkra med hela stället är att det är fullt av brandmän, så om något mot förmodan skulle hända så har man kunniga män omkring sig (vältränade också) så det är en säkerhet.
Corinne har pekat ut alla som är singlar till mig , så nu är det bara att välja en.

Idag är det en vecka kvar till Florida
Take care !


På karnevalen.




Riktigt bra bilder med den nya kameran va ? ;)
 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du Loise de va tur inte jag var med för då hade de inte blivit nåt åkt på dom karusellerna. Men jag antar att du som vanligt gjorde som du ville och åkte en massa?

Bra bilder med kameran får nog köpa en sån när man kommer over to you.



Ha de bra så hörs vi



Tusen kramar från mamsen

2008-07-30 @ 19:23:36
Postat av: Loppan

Wooooho, syrran manikyr o de där låter as gott ! ska vi göra de när ja kommer ner ? PLEASE , eller va de dyrt;) haha ..

de ser ut som du har de bra iaf :D

får ja inget kred för mina inlägg eller ? hahaha ..



<3

2008-07-30 @ 23:59:04
Postat av: Moster Emma

halloj på dig! Du verkar ju ha det riktigt nice, blir hur sugen som helst på att komma över..Spar en brandman till mig i sådana fall haha Vilket hus sen då! inte illa.Hoppas du får det bra i Florida! ska se till att mormor hittar hit åxå så hon får lite uppdateringar!! kram på dig!

2008-07-31 @ 11:18:28
Postat av: Lisen

Det låter som du har hamnat på ett rätt sjysst ställe =) Fasen va kul. Jo, manikyr är de mycket för i det där landet o stoooora grejer. Kanonfint hus! Det där att hänga med barnen på alla fester är som sagt lite sådär...men ändå sjysst o få betalt för att gå på fest o hänga....rätt som det är är ni ju ett gäng au-pairer på samma fest o det är ju bra!!! Ha det gott, kram

2008-07-31 @ 16:52:33
Postat av: Loppan

Vad glad jag blev när du ringde ..

så brukade de låta när du va hemma.

- Alla rätt de är Lina

-Alla fel de är loise



P.S ja har köpt ett kontantkort till dig ja får mejla över koden så du kan ladda din telefon < 3

2008-07-31 @ 23:25:29
Postat av: Pappa

Hej Gumman! Kom precis hem från smögen blev lite orolig när jag läser vad du har skrivit. Ja förstår att mamma är orolig för karusellerna, men det bry jag mig inte om, därimot så blir jag lite fundersam över brandmännen som du skriver om. Får kanske börja fundera på att åka över och ta ett snack med dig :) Många kramar o Pussar Pappa

2008-08-01 @ 15:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0