I connecticut.

Igår lämnade vi vårat campus och begav oss till våra värdfamiljer.
Busschauförrerna i det här landet är så bra- noooot.
När vi kom till "white plain" där vi skulle bli upp plockade hade busschauförren ingen aning om vart vi skulle.
Han gick in i en mack och frågade om vägen , han pratade med folk på gatan om vägen och tillslut ställde han sig i mitten av bussen och sa:
- have you any ide of where youre going ?
- eeh NO ?
Vad trodde han egentligen ? Vi har varit i det här landet i 4 dagar !?
Alla was like.. Oh my god , where lost in amercia !
Men efter en stunds åkande fram och tillbaka såg en utav au pairerna sin värdmamma och sa till busschauffören att stanna.
Tack gode gud.

Väl ute ur bussen träffade jag min värdmamma Corinne. Och hon är jätte trevlig och snäll , jag tror jag gjorde ett ganska bra intryck förutom att jag var så kissenödig att jag höll på att spricka. Och det första man inte vill fråga är om vi kan stanna på vägen och kissa men det var nog bland den västa krisen jag varit med om , jag hade aldrig kunnat hålla mig ända hem. Och det första man inte vill göra när man kommer till huset och barnen är att springa i panik in till en toalett för kissa , så jag frågade snällt om vi kunde stanna. Vi var ute i ingentans , så det tog undeför en halvtimme innan vi kunde gå in på ett mcdonalds. Det är förmodligen det bästa kissandet jag gjort på år och dar.
Väl framme vid huset fick den största chocken i mitt liv. Förutom att bilen är de största jag åkt i skulle jag bo i det största och finaste hus jag någonsin sett ! Jag kan inte ens förklara hur stort det är ?
Ett extreme makeover hus är det närmaste av förklarningar jag kan komma , sjogarps husen släng er i väggen.
För att inte gå vilse här har jag knytit fast ett utav barnen runt min fot med ett snöre- Nää inte riktigt så illa men nästan.
 
Min kamera är antingen stulen eller borta så ja ska köpa en kamera så ni får se lite bilder !
byee

Kommentarer
Postat av: brandt

fan vilken upplevelse hitills!!!!



hoppas att semestern blir grym!!!



Här är allt som vanligt 33 grader i skuggan o 5 rätt på travet!!!

2008-07-26 @ 20:53:56
Postat av: Loppan

Haha, de va kul o prata me dig i går :D

trosorna va skit fina.

nu ska ja säga att jag är hemma och är sjuk, tony fick komma o jobba åt mig ! hoppas poolpartyt va grymt <3

2008-07-27 @ 12:31:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0