New York- Long Island.

Då var man framme.

Efter åtskilliga tårar lämnade jag göteborg och vidare mot frankfurt och New York.
Och tro mig , USA är verkligen så sjukt som alla säger.
 Vi började med att landa på JFK för att senare få en utskällning av en av medarbetarna på flygplatsen
för att man inte stog i en spik rak kö.
-Heeey ? where do you come from ? You stand like crazy people.
Vi kände oss som riktiga turister. Man är verkligen liten i det här landet.

Nu är jag iallafall på st Johns university, ett collage som ligger på long Island.
Vi har precis börjat dagen med att äta en rejäl frukost som bestod av - ja fett !
Här är det ingen mjölk till maten utan svälj ner frukosten och middagen med lite iskall pepsi.
Det gör ju gott för både tänderna och figuren.

ska lägga in lite bilder snart..
Det är för övrigt sjukt varmt här 30 grader varmt och 90% luftfuktighet

tschuuus


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du lilla gumman du kommer nog se ut som Peter sa att du skulle göra ;-(. Hoppas du har de bra. Det är sjukt tomt utan dig här. Bara vetskapen om att veta att ingen kommer att göra några cpskrik eller stå framför speglen med en borste och sjunga med sterion på högsta volym så alla får spader på dig. Saknar dig sjukt mycket ska du veta. Hör av dig så snart du kan. Älskar dig gumman.

2008-07-22 @ 23:39:56
Postat av: marcus

haha, snart börjat hela usa med att cpskrika:) hoppas du har det super loise, saknar dig:)

2008-07-23 @ 13:17:46
Postat av: Storasyster

Är ganska avis måste jag säga.

Ångrar att inte jag gjorde nåt sånt...

Ha det toppen.

Pussar

2008-07-23 @ 22:30:10
Postat av: caroline

Hej Loise. Hoppas du har det bra.passa på och kolla runt på alla sevärdheter i new york. vi på 9:an

2008-07-24 @ 21:37:30
Postat av: Linn Gulldén

Hej Loise, Linn från habo här. Jag hoppas att du har det bra i the US. Jag tycker att du gör verkar hur kul som hellst och ska själv åka efter studenten nästa år. Jag är bara så himla nervös att man inte ska träffa några kompisar och typ allt, hehe. Jag har läst din blogg massa gånger och det verkar ju som att du har det hur bra som hellst? hehe. Men hur är det egentligen, är det så bra som jag verkligen vill och tror att det ska vara? Som sagt, jag börjar bara såhär redan ett år innan jag ska åka bli nervös, haha. Ha det jättebra :D



2008-08-20 @ 16:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0