Antingen är man på eller av ?

Vad som kommer hända med mig vet jag inte,
inte ens mitt motto avgör vad som ska ske.
Stanna eller åka hem ?
Så om ni har något råd , snälla ge mig det.

Helgen har iallafall varit mer än bra.
Corinne bjöd över hennes vänner och Malin på middag så vi drack lite vin och åt god mat.
Men vi lämnade sällskapet ganska tidigt för att gå ut på en club.
Jag och Malin gick in till vakten , gav honom en stort leende och sa Hello och gick rakt in.
Utan att ens visa upp våra leg. Det var länge sen man var nervös för sådant.
Väl inne satte vi oss ned vid ett bord och drack varsin öl när vi såg ett lite äldre sällskap.
Den ena damen rockade loss ordentligt  sådär nästan pinsamt mycket.
Så kom hon fram till oss :
- I knooow Im crazy but Im just trying to piss my husband off.
- Yeah Go girl !!
Hon var så söt och hennes man stog vid baren och beställde in en ny drink ungefär och suckade.
Till slut så hamnade vi mitt inne i 40 års firandet. Beställdes det en drink så fick vi också en , och vi shootade och pratade och dansade med allihopa.
Terrys man kom fram till oss och började prata och bad om ursäkt för sin fru sen tillbringade vi halva kvällen med de.
Vi blev till och med med bjudna till Baltimore nästa helg.
 
I lördags åkte vi in till NYC för att äta middag.
Egentligen så gjorde vi inte mer än att gå runt på manhattan faktiskt.
Vi åt middag på appelbees som ligger vid Timessquare och var inne på Virgin i 2 timmar och Sephora i en timme sen åkte vi hem. Jag köpte en ABBA skiva och en liten present till en vän. Kan tyvärr inte säga vem eller vad jag köpte



Åh min Barack Obama , kan fortfarande inte sluta le.
Men att jämföra honom med Göran Persson är väl att ta i va ?
Gillar hans kommentar om hans andra namn:
-The one that gave me my middlename didnt know for sure that I was gonna run for president.




Kommentarer
Postat av: Mamma

Inte konstigt att man inte får tag på dig som ränner runt i New York på helgerna. Hör gärna av dig så man vet....

2008-11-10 @ 08:15:33
Postat av: Brandt

Följ ditt hjärta när det gäller stanna/åka hem!!



Det är bara du som kan avgöra!!



Ha det!



//Brandt

2008-11-10 @ 09:57:21
Postat av: Loppan din syrra du vet ;)

STANNA !! haha ..

syrran hoppas du mår bra. tänkte bara avslöja att ja är ho dig inna du hinner blinka nästan, så nära är det.

Puss&kram <3

2008-11-10 @ 19:38:18
Postat av: Lowwis

Även fast jag saknar dig så sjukt mycket så tycker jag att du ska stanna. NYC lixom :)

Och ett paket är på gång, måste bara få tummen ur och posta det. PUSS&KRAM <3

2008-11-10 @ 22:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0