Halloweeeen.

Ja , Halloween som den ska upplevas.
Både trick and treat och amerikansk collagefest på en och samma dag.
En bland de bästa helgerna i amerika vilker jag typ skriver efter varje helg i denna bloggen.

Fredagen började väl inte riktigt som jag hade tänkt mig.
Vaknade upp med en tandvärk som jag inte längre kunde stå ut med.
Kära hjärtanes , att gå till tandläkaren här är inget jag helst av allt vill lägga mina pengar på men jag var så illa tvungen.
För de rann var ut tandköttet på mig , mycket trevligt.
Märkte det först i bilen när jag försökte äta lite pommesfritt efter att inte ha kunnat äta på hela morronen.
Som tur vad kände jag att något gick fel så jag tittade och sen slängde upp bildörren redo för att spy.
Åkte sedan till en inkompetent jävla tandläkare som hade som ingångreplik - what hurts ?
-My tooth kankse ?
Han tog iallafall en bild och konstaterade att min tand växer bra men att den inte får plats i min mun , tandköttet runt tanden är infekterad så jag fick ett sköljningsmedel , som listerine fast 10 dollar dyrare. Tanden behöver med ungeför 80% säkerhet dras ut  men han vill ge den en chans sa han. Håll tummarna för mig säger jag.

På kvällen var jag med mina barn på trick and treat , i och med att drivewaysen är så långa så åkte vi på flaket runt hos alla våra grannar. Jag kände mig som 12 igen med alla Baileys kompisar , det var så roligt.
Det var sånn hysteri.

Efter trick and treatingen så skulle jag och Malin ut , men vi har ju inte åldern inne och vi var inte på så gott humör att försöka att komma in på en halloweennight och inte komma in. Våra vänner hade ingen direkt fest så dom tog med oss till SHUs halloween fest. Dom hade hyrt ett ställe i den bra delen av bridgeport , vilket var 21 årsgräns.
På något vänster så lyckades vi komma in utan något som helst tvivel hos vakten , vi visade upp våra körkort och gick rätt in. En äkta amerikansk collagefest !
Bättre än den kvällen får man leta efter.


Har fått reda på en tråkig nyhet , så tråkig att jag kanske kommer hem med Loppan den 6 januari.
Malins värdmamma har inte betalat in sin avgift för Malin på 4229 dollar vilket nästan motsvarar 50.000kr.

Undrar varför ? har hon glömt eller har hon inte pengar ? om hon inte betalar in innan den 6 , så tar dom Malin ifrån henne den 11 nov.
Då drar vi hjem..



Tingeling



På amerikanska collage festen



på väg hem haha





Kommentarer
Postat av: Emma

Låter inte trevligt du..men det e värt pengarna..bara man blir bra! spännade me valet i morgon..jag håller på samma som dig..kraaaam!

2008-11-03 @ 17:33:52
Postat av: marcus

fy vad jag saknar dig looooli:)

2008-11-08 @ 12:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0