morsan.

Jag har blivit morsa på deltid.
ungefär lika mycket morsa som min värdmorsa är.
Vi gör samma saker , hon går ut lördagar , jag fredagar.
Jag städar och lagar mat , hon städar och lagar mat.
och tar hand om ungarna.. skrämmande.

Jag har verkligen blivit förmorsad. Jag känner det ända ut i lilltårna , jag förstår hur det är att vara mamma vilket jag inte gjort innan. Den enda skillnaden är att de inte är mina barn , men jag tycker om dom som om dom vore mina egna tror jag. Jag skiter i hur jag ser ut och jag är trött bara för att ungarna inte gick och lade sig i tid och kom och väckte mig när de hade mardrömmar eller bara inte kunde sova. Maya kan inte sova om inte jag är i rummet eller håller i henne. Jag har till och med skaffat mig en mamma BH,

shesus.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu vet du hur de är att bara mamma. Men det är väl ett plus att dom kommer till dig och inte mamma C. Du har lyckats kan jag säga.

2008-11-04 @ 08:17:08
Postat av: Mamma

Föresten vad är en mamma BH? Har du mamma trosor me =). Då har de gått långt.

Lycka till i valet US and A och välj rätt president denna gång.

2008-11-04 @ 08:18:44
Postat av: Lisen

Ha, ha...jag dör av skratt åt dig!!! Du är humor! Jag vill också veta vad en mammaBH är....eller det är väl kanske bara o kolla innanför tröjan på mig själv =) för det är väl inte en amnings-BH du skaffat....?

2008-11-04 @ 19:40:04
Postat av: C

Japp valet idag! Jag har redan gjort mitt val. Vi håller tummarna!

2008-11-04 @ 21:53:03
URL: http://storac.blogg.se/
Postat av: Storasyster

Nu e du nöjd eller...

2008-11-05 @ 08:55:00
Postat av: Mamma

Förstår att du är nöjd nu när rätt man blev vald. Skadeglädje?

2008-11-05 @ 09:16:51
Postat av: Brandt

Grattis till valsegern!!





Bra att USAs Göran Persson vann!!



grattis Grattis!!

2008-11-05 @ 16:36:58
Postat av: Loppan

dax för uppdatering !!

2008-11-09 @ 21:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0