Alla vägar leder till Bridgeport.

Förutom att både jag och Malin är dom sämsta bilförarna i hela USA har vu även kommit på att alla vägar leder inte till Rom , utan dom leder  till Bridgeport.
För er som inte har hört talas om Brigdeport så är det de enda stället här i närheten som vi INTE får besöka på grund av dess standard av folk. Om det är någon skottlossning på radion hände det förmodligen där.

När vi skulle till våran LCC på möte kom vi inte bara en timme försent utan vi hamnade först i Bridgeport en sväng , utan telefon , bensin eller GPS stannade vi på en mack , lånade telefonen och ringde till Mary Jo. Och hennes respons var ungefär - what the heck are you doing there ? Be careful.
Vi kom fran helskinnade ..

Härom veckan var vi på väg till en liten fest som skulle ha varit i Norwalk. Vi blev upp hämtade av våran kompis och efter ungefär en kvart insåg vi att vi ännu en gång hamnade i Bridgeport.
-Ursäkta vart är vi ?
- Bridgeport , we live here.
- Eh we are not aloud to be here. My host moms told us to not ever go here.
- Okey but we are just gonna stay here for 10 min, so be calm.
Sen åkte vi till Norwalk som planerat.

Häromdagen så besökte vi fairfeld, skulle kolla efter ett gott sushi ställe som vi till slut hittade.
Sedan skulle vi ta samma väg tillbaka , Vi körde , och körde och körde och tillslut började husen se lite slummiga ut , butikerna var äckliga och massa skumt folk gick omkring på gatorna och satt vid gathörnen. Vi hade ännu en gång hamnat mitt i Brigdeport. Denna gången så kom det 10 polisbilar i 120 km/h genom gatorna.
Jag vill faktist inte ens veta vad som hade hänt.

Måste iallafall få ge mig själv ett plus.
Jag är en liten bättre bilförare än Malin.
Vi var på väg till Milford Mall som ligger ungefär 30 min ifrån oss , för att ta sig dit så måste man åka på två busy highways. Malin som aldrig vet vart vi ska skulle köra. Jag brukar aldrig bli rädd eller balla ur när jag åker med någon men när Malin STANNADE PÅ MOTORVÄGEN vart jag helt i chock ! Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Det blev en kombination. På något vänster , uneför efter 10 min väntan lyckades hon komma tillbaka on track.
Jag kunde knappt andas.

skulle kunna skriver 3 A4 om vad som händer här men jag gör en update imorron istället =)






Kommentarer
Postat av: Syrran

Bra syrran att du uppdaterar lite iaf !!!

herregud, dax att ta tag i detta, vi vill att su skriver om varje dag !





<3

2008-10-13 @ 13:41:17
Postat av: Cem

Låter sjukt läskigt! Skönt att ni kommer hem safe ändå :).

2008-10-14 @ 12:40:24
Postat av: Emma

Ni e la goa..haha men jag skulle säkert inte va bättre själv!

2008-10-14 @ 17:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0