Amerikaniser.

Har en ide , som vanligt.
Nu är de inte dodgebilar längre som min affärside utan skittles ,
coldstone och andra amerikanska godis och gotte grejer som är typiska här.
För ni som gillar Ben and jerrys , de finns bättre saker I promise.
Att amerikanise kiosken till exempel , det hade ju varit något.
Eller , ja det var väl en kiosk jag tänkte på i första hand.

Eller abercrombie , öppna en affär med abercrombie kläder
eller forever 21 eller charlotte Russe. Abercrombie röstar jag för.
Har lite andra goda ideer för mig faktisst , men dom avslöjar jag inte.
Borde egentligen inte avslöja någonting sånt här på bloggen men .. jag gillar att dela med mig.

Snart är det val folket , kankse kommer mysa i mitt rum när vi får beskedet.












Kommentarer
Postat av: eve

lollo, kul att läsa om dig, och det verkar juh som om du har det skitbra!!!!

du, ja röstar för skittles, ja levde på det när ja va iväg.. hur gött som helst..:)



ta hand om dig grannen:)

2008-10-30 @ 19:37:40
URL: http://bullenochbiffen.blogg.se/
Postat av: Anonym

2008-11-01 @ 18:31:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0