Belive it or not.

Jo jag har faktist starka åsikter om det här landet.
Försöker dock hålla dom för mig själv så gott det går.

Har visst väckt lite känslor i jönköpings området.
Och jag vill bara avslöja att det är inte mitt bajs och jag har inte en bebis i magen.
Jag fick iallafall ett gott skratt när jag kollade min facebook.com i morse.
Kände dock pressen att radera pregnancy bilden.


Hamnade just i en sån där situation när "man ska säga hej då och ena parten tittar en djupt in i ögonen böjer sig fram och ska kyssa en och man vet i fan vart man ska ta vägen" ?
Ingen rolig känsla direkt, vad gör man ?
Joo man böjer nacken åt fel håll och försöker markera att man bara tänkte säga hej då.
Och efter man har rent utav dissat motpartnern så ska man försöka agera normalt igen medans situationen är allt annat än en normalskoldag. Någon som känner igen sig ?

snart är det helg , och jag ska jobba hela helgen.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0