Obama has to win this shit !

Känns bättre idag , eller iaf lite.
Mycket tack vare sovmorronen jag fick.

Har precis kollat på den sista debatten mellan Obama och Mccain.
Och har kommit på hur sjuk i huvudet Mccain är , seriöst - Gubbjävel.
Abortfrågan gjorde mig så jävla irriterad.
.. och hälso+ekonomi frågan när John Macain vänder sig till kameran och talar om sin vän Joe och uttrycker sig såhär :
- Hi Joe , congratulations you are rich.
You wanna take care of your own money , not let obama and the goverment spend them for you ?
Som om de är det amerika borde tänka på , att göra dom katolska ickeabort idioterna att bli rikare än vad dom är ?
För att vadå ? Köpa ett ännu fetare hus eller köpa var sin pool till ungarna när så många amerikaner lever i soptunnor
och plus alla andra frågor med så jävla dåliga svar av Mccain. Vilket gynnar Obama !
Go Obama Go.

Funderar på att köpa en sån där Go Obama t shirt och gå runt i här hemma.
Den hade ju väckt lite känslor.



Loise och Malin i fredags.



öh `?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att du är bättre. Jag var lite orolig där ett tag.

Och när började du me politik? Men de är bra du kan bli vår nye statsminister då skulle de hände ett och annat kan jag tänka mig.



Puss & Kram

2008-10-16 @ 07:37:22
Postat av: Loppan

om syrran skulle bli stadsminister skulle hela svreige vara stökigt ;)

2008-10-16 @ 14:42:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0