Bokat och klart.

Nu är det bokat och klart.
Från göteborg till London till JFK NY.
Ankomst 16 dec , ganska mycket innan den ankomst jag hade tänkt mig.
Hemfärd 6 dec , ungefär 3 dagar efter den hemfärd jag hade tänkt mig.
Alltså 3 veckor i Amerikat för Loppan.
Har inte berättat för min värdfamilj än bara , för jag har sagt att hon ska komma 19 dec-4jan som var bestämt först.
Hoppas de går bra Loppan annars får du bo på gatan.

Nää skämt och sido , det löser sig. Min värdfamilj är väldigt gästvänligt.
Om inte annat så är Malins familj väldigt gästvänlig också.
Jag är i allafall överlycklig.

Och ännu gladare blev jag när Corinne sa att dom ska åka till canada på onsdag istället för fredag.
Det betyder att jag är ledig från onsdag till söndag nästa vecka.
skönt och välbehövligt.

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Du är nog värd lite ledigt med allt som varit kring den mamman. Hoppas ni de inte blir nåt problem med Loppans lilla visit. Hör dig för snarast ifall vi måste boka om biljetten.



Längtar efter dig

2008-10-03 @ 07:27:10
Postat av: Loppan

Woooooho:D

Mitt livs bästa veckor !!



<3

2008-10-03 @ 13:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0