Cheercompetition.

Var och kollade på Baileys cheercompetition idag.
Detta var anledningen till att hon inte följde med till florida och har tränat 4 ggr i veckan för.
Och det var så sjukt coolt.

Kom in i en amerikansk skola som påminde starkt om alla highschool filmer man någonsin sett.
Gympasalen såg precis ut som den i One tree Hill och jag fick en känsla av att jag var i en film eller snarare en highschool serie. Jag bara väntade på att Chad micheal Murray skulle komma gåendes emot mig i korridoren.
Vilket tyvärr inte skedde.


Aspetuck Wildcats var gryma , men ridgefield var grymmare.
Jag har aldrig sett något liknande förut, så unga tjejer och så duktiga.
Önskar att cheerleding fanns i sverige.



Dom kom vidare till Reginals. GO wildcats GO

http://www.youtube.com/watch?v=RsWpvkLCvu4


Kommentarer
Postat av: Loppan

wooho! kan vi åka till skolan när ja kommer?

2008-10-20 @ 20:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0