God bless Ingvar Camprad.

Tack gode gud för att Ingvar Camprad uppfann Ikea ,
möblerna skiter jag i men iden att öppna en svensk resturang i varuhuset och att sälja svenska produkter
är det bästa som har gjorts för svenska utvandrare. Så med andra ord så var jag på Ikea i lördags.
Tack Lisen för den iden.

Fredagen avslutade jag och Malin på en fest i allas vårat egna BRIDGEPORT.
som vanligt med andra ord.
Vi var på en fest med mina klasskompisar och blå och röda muggar och en ölpump.
En riktig amerikansk hemmafest, det var väldigt roligt. Med alla dessa nationaliteter är det svårt att ha tråkigt.
Något som var väldigt roligt var när en ganska äcklig kille frågade om vi skulle dansa och jag sa , NO Im dancing with her.
Huber tog mig åt sidan och gav mig en utskällning och sa att jag - Have to be nice.
Jag själv fattade inte vad jag hade gjort så jag vart lite förbannad och frågade vad jag hade gjort för fel ?
Då tyckte han att jag var jätte otrevlig för att jag inte ville dansa med den där killen.
Och lite irriterad som jag var frågade jag hur man gjorde i deras land om man inte ville dansa med någon ?
Man bara dansar sa han.
-Ja säger du det så , i vårat land dansar man med vem man vill , och vill man inte dansa med någon så behöver man inte.
Så nu är jag helt plötligt en crazy girl.

Dagen där på vaknade vi upp hemma hos Malin för att sedan åka och titta på Yale University och åka och käka på Ikea.
Yale är faktisst ett bland de sjukaste ställena jag varit på.
Galet coolt , the library var inte att leka med alltså.

Detta har varit en bland de bästa helgerna , ska skriva mer om helgen ikväll ..
tyckte bara det vart dålig update det senaste.




Kommentarer
Postat av: Lisen

Va bra att ni hittade dit =) Håller med, bland det bättre som gjorts när man är långt hemifrån ;)Ha det gott!

2008-10-27 @ 20:00:22
Postat av: chris

hej skulle du vilja ha hjälp med din bloggdesign,

isåfall titta in i min blogg och skriv en kommentar

så hjälper jag dig / chris

2008-10-27 @ 20:05:39
URL: http://chrizs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0