Going bananas

Nää jag kommer inte hem , ÄN.
Jag gillar USA livet , tro det eller ej men det händer något nytt varje dag.
Är det inte debatter mellan ett ashole och Obama så är de hur amerikanarna kör bil eller så hittar man på nått ännu värre som skaffar falsk leg
Har dock inga som helst planer på att använda det
det är lite för farligt för mig , det bara roligt att ha. Matrial för scapbooken.


Helg eller föressten , kan man kalla de helg när man jobbar ?
Tråkigaste helgen på länge , jobbade fredag kväll , Malin också.
Jobbar lördag kväll , Malin också.
Imon är det söndag.

Just nu ägnar jag kvällen åt att lyssna på Roxette och Per gessle - samma människa men .. jaja.
-Listen to your heart
-Fading like a flower
-Om du bara vill
-Smakar på ett regn ..

Blev lite chockad häromdagen , Var inne på abercrombie and fitch. Där luktar det alltid  gott och hög musik spelas.
I NY så står det alltid en halvnaken kille i dörröppningen , lite soft jobb , bara stå där och se snygg ut.
Iallafall nör jag och Bailey gick in i affären fick jag en dejavy känsla , denna sången har jag hört förut.
Och då spelar som charlotte Perrellis Hero , jag tyckte det var helt galet medans bailey sa - You are werid.
Längesedan man blev glad över att höra svenska sånger.

Och syrran , jag saknar dig också.
Men jag har bara flyttat ifrån dig några månader till okey ?
Sen kommer jag hem.

Vilken meningslöst inlägg..


















Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja du Loise du är ´snart hemma igen och då kommer de "inte köttfärssås igen" och du kan ge dig på att vi saknar dig oxå. Ibland så de gör ont i hjärtat.

Älskar dig

Och använd inte legget

2008-10-19 @ 10:02:07
Postat av: Emma

Du får gärna fixa ett falskleg till mig med!!! Född 82 ska det stå då! jag skickar över ett foto med post redan idag hahaha!! tror du ja skulle komma undan me de??? :P

2008-10-19 @ 10:58:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0