Helgen med besvär.

Jag måste ta tag i mitt bloggande igen gott folk.
Jag är på tok för dålig på att uppdatera- Skärpning ska det bli.


Fredagen slutade med dåligt samvete upp till öronen.
Började med att jag inte fick tag på Stephanie , skulle ha mött henne i New Rochelle kl 20.00 men i och med att jag vart tvungen att jobba övertid så vågade jag inte ta tåget ifall ingen skulle vara där , tyvärr väntade denna söta människa på mig där i onödan ! Jag ska absolut gott göra henne !

Malin väntade på mig i en och en halv timme , No offense men det var med flit.
Vi bara åker till varandra när vi känner för det , så där blev det inga hard feelings.

och min nya stalker Juan väntade på att vi skulle komma till bowlingen i en timme och en kvart.
Djeees , jag och Malin blev väldigt rädda när han dök upp där i bowlingarenan helt utan förvarning.
(visste inte att han skulle komma)

Kvällen slutade med bio - Eagle eye , Ladda hem , svinbra !

Lördagen var det tid för jobb , ägnade hela förmiddagen till att städa och tvätta och för att sedan ta hand om mina små barn som för övrig grät alla på en och samma gång. Fick dom iallafall i säng innan Malin kom.
Vi tänkte bara kolla på film och slappa när Juan skrev på msn att han skulle ordna ett party hemma hos honom och vi var bjudna , några från min klass skulle komma så det verkade vara väldigt kul.
Paul och Corinne kom hem oväntat tidigt och vi drog dit.

Måste säga att det var de roligaste partyt jag någonsin varit på i mitt liv än så länge.
Vi dansade och dansade och dansade , SALSA !
Gratis salsa lektioner från riktigt latino pros.
Kan inte bli bättre , kvällen slutade doch hastigt.

idag har jag shoppat , shoppat , shoppat.
Shoppingen i USA är den bästa , om någon vill ha något hemskickat så säg till.
Köpte ett par underbara skor och såg till att få mina ögonbryn fixade.

Imon är de skola.



Loise, Rocky , Malin.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Är de han som är snyggingen =)?



Kram

2008-10-06 @ 20:15:25
Postat av: Anonym

Dr. pepper,.. haha NICE

2008-10-13 @ 20:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0