I love you.


Nu har jag varit borta i 3 månader.
De här tre månaderna har gått fort fast med blandade känslor. Så här många känslor jag har haft under dom har tre månaderna har jag aldrig haft i hela mitt liv förut. Jag har genom gått en känslomässig berg och dalbana genom gråt till skatt till förväntningar och till misslyckanden och lycka och sist men inte minst en saknad som jag aldrig haft förut.
Till mina vänner och familj och syrran. Och det är nog jag som ropar på dig och vill att du ska släcka min lampa. Och det där med fotbollen var inte så snällt sagt, men du suger ju i handboll och det gör ju inte jag så det jämnar väl ut sig.
Längtar så otroligt mycket tills du kommer hit , jag ska visa dig allt som jag känner till här och de ska shoppas.
jag hoppas att tiden vill skynda på lite...


IDAG är ingen vanligt dag för det är min graduation dag hurra hurra hurra.
Denna dag har jag väntat på i exakt 2 månader. Finally säger jag.
Jag har lärt mig så mycket under dessa veckor men det har varit väldigt slitsamt.
Tråkigt nog så kommer jag inte träffa människorna i klassen längre , vilket är väldigt synd.
Kommer sakna dom faktisst

Min lilla unge Maya var så söt idag , det var nästan så jag fick en liten tår i ögat alltså.
Hon ville att jag skulle bära henne så jag tog upp henne i famnen och hon gav mig en stor kram och la huvudet på min axel och sa
- I love you Weees (loise=Wees)
sötaste kidet.

Annars så händer det inte så värst mycket här i connecticut.
Hoppas på en bättre helg än den förra.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Visst är de en underbar känsla när de små är så kramgoa och säger såna underbara saker till en.

Precis så gjorde du me och du kommer att få höra och känna denna känsla många gånger till när du får dina egna barn och mina barnbarn (ska bli roligt när den tiden kommer).



Gosekram från din mamma

2008-10-24 @ 07:34:02
Postat av: Lisen

Tror visst att mor din också blir lite sentimental....;) Grattis till din graduation =)

2008-10-25 @ 18:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0