Jag och Victoria Silverstedt

Ja , pinsamt värre så blir det så.
Man åker på highwayen inte motorvägen och det blir graveyard i stället för kyrkogård och massa annat.
Svengelskan är ett faktum.

Fick mina mary kay saker i fredags , äntligen.
160 dollar på tre minuter , jösses.
Men äntligen så ska de blir lite ordning och reda i hyn på mig , efter jag kom hit så har den ballat ur lite.
Undra vad det beror på mer än att jag äter allt annat än nyttigt.

Damen som kom hit och lämnade varorna var väldigt söt dam.
Sån där människa som kallar en honey och kramar om en och pussar en på kinden när man säger hejdå.
Den där svenska och stela Loise börjar att försvinna nu.
Hon frågade om jag ville bli "modell" för Mary Kays  tranings center
Vad nu det är för något vet jag inte riktigt men jag sa ja iallafall.
Det är ju roligt att testa på dom där grejerna.






Kommentarer
Postat av: Josephine

Hahaha, ja men visst var det en finurlig fråga :D

2008-10-28 @ 22:06:03
URL: http://likeajosephine.blogg.se/
Postat av: Josephine

Du har blivit utmanad!



Regler:

Sätt in dessa regler på din blogg och länka gärna den som utmanat dig.

Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.

Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka dem.

Låt dem få veta att de har blivit utmanade!

2008-10-28 @ 22:20:27
URL: http://likeajosephine.blogg.se/
Postat av: Emma

Inte för att va petig men Silvstedt stavas det...:P Hoppas allt e bra..här hemma börjar det bli is på bilrutorna på morgonen..burr,,,kraaam!!

2008-10-28 @ 22:55:06
Postat av: Lisen

Jag är glad att du går igenom allt superamerikanskt...Mary Kay....=) hade tanten som sålde en rosa cadillac? Kul att du ska få modella i alla fall !!!!

2008-10-29 @ 08:37:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0