Norsk / spansk / amerikansk / svensk.

Just nu så vill jag bara ha mammas lagade mat.
Jag är så sugen på att bara äta svensk husmannskost.
Jag vill bara komma hem och känna doften av köttfärssås och spagetti eller vad som helst.
Ligga i min egna säng , ha min mobiltelefon och bara vara lite normal.


Just nu sitter jag och kollar på lejonkungen på både datorn och tvn för ungeför 2040 gången.
Kan varenda replik utan till nu. Maya vill se hakuna matata right nooow. Och killarna kollar på den på tvn.

Gårdagen var rolig också , jobbade hela kvällen och det bästa är att jag ska jobba hela kvällen ikväll också.
Kan inte någon tycka lite synd om mig tack ?

Har börjat prata nån weird sorts av norsk/engelsk/svensk.
Man blir ju van vid att snacka så. Sjukt är de

Nu ska jag äta frukost !






 


Kommentarer
Postat av: brandt

Kom hem för det är 3 grader o regn o hv spelar skit 3-5 mot frölunda o tipset går åthelvete!!!!



Stanna det måste bara va bättre!!



Ha det !!Fam Brandt/Kristoffersson

2008-10-18 @ 22:23:05
Postat av: Karin

Jag saknar också svensk mat!

2008-10-19 @ 05:29:06
URL: http://karincajmatz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0