psyk.

Jag är trött , sjuk och vill helt av allt bara lägga mig i min säng och sova bort hela livet.
Jag har lyckats skapa någon sorts av flykt situation i det här huset.
Vill helst av allt bara befinna mig med mig själv och möjligtvis barnen men så långt ifrån C som möjligt.
shit.

Mår skit , halsen gör ont , ögonen rinner , svettas , fryser och har ont i huvudet.
och för att jävlas med mig lite mer har jag fått en blåsa i gommen- Tack gud.



Fransyskorna Stephanie och Fannie.



Alejandro och Malin.

Nää , annars händer det inte mycket i kära CT.
Var inne och kollade på au pair in americas hemsida och fann den mycket bättre än Cultural cares system.
Så jag rekomenderar den istället för CC för er som har tänkt att åka som au pairer.

Nu är klockan 8.04 , ska gå och lägga mig och sova och försöka kurera mig ifrån alla germs som har tagit komando över min kropp.
 





Kommentarer
Postat av: Loppan

krya på dig syrran !



snart kommer jag:D

2008-10-15 @ 14:41:46
Postat av: Mamma

Krya på dig gumman. Se till att du får lite medikamente så du slipper blåsor och halsont.



<3 Kram på dig

2008-10-15 @ 15:30:45
Postat av: Lowwe

KRYA KRYA !

Mssa kramar !

2008-10-15 @ 19:26:17
Postat av: Emma

Ja lyssna på mamma nu...hon vet bäst! Försök få vila lite så går det fortare o bli pigg o kry! kram på dig!

2008-10-15 @ 22:06:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0