Come lets pray for the weekend.

Helgerna bara rinner iväg.
International party på fredagen då jag och Malin mötte våra kära latinamerikanska vänner.
Jag dör, jag har en latinamerikan efter mig , Juan från equador.
Sjukt nog så har han tagit reda på mitt nummer från en av mina klasskompisar så han ringde hem hit i lördags.
Jag har bara lite panik nu , måste tillägga att det är en jätte söt latinamerikan (så det är ingen mördare) , men hallå ?
Skona mig.

Var och käkade sushi och gick på bio igår.
My best friends girl heter den , roligaste film jag sett på länge här i amerikat.
Så ladda ner alla svenskar den är värd att se.

Vid middagen idag så började familjen prata om att åka jorden runt (europarunt) men dom kallar de jorden runt.
Och Paul började lägga upp ett upplägg om hur de skulle gå till , så alltså den 12 juni nästa år tar dom flyget till Paris , sedan böjar europatripen. Paris , nice , lichtenstein , italen , kroatien. Gud vilken resa tänkte jag , det är inte varje dag man åker på en eurotrip.
Dom ska alltså vara borta i 3 veckor och jag kommer ju fortfarande att vara med familjen då , och det roliga är att jag kankse , men bara kankse får följa med.
Barnen frågade nämligen om jag skulle följa med och dom sa kanske , att dom skulle se hur det blev.
Jag höll på att dö ? Fatta en eurotrip med amerikaner , de kommer garanterat bli en upplevelse.
Det är bara att hålla tummarna.

En annan sjukt cool sak som händer är att de har ett årligt evenemang vid jul , ibland går dom på broadway shows eller något annat i NY. I år ska vi på en NHL match , jag blev så himla glad för detta ! Ett av mina mål är att gå och se en NHL match , ännu roligare är de att familjen följer med. Och vet ni vad vi ska åka i ? Limousine !
Tyvärr Loppan , den är den 7 januari annars hade du nog också fått följa med.










Kommentarer
Postat av: Emma

Jag tror loppan redan e på väg mot resebyrån för att boka om biljetten ...;)

2008-09-30 @ 11:15:18
Postat av: Anonym

Hej! Jag undrar om du skulle kunna tänka dig att ägna en minut åt att vara supersnäll mot mig och rösta på mig i den här fototävlingen



http://microsites.nokia.se/6220/index.php?thanks=1#/grid/1/-1/votes/5185986



Vore hur snällt som helst och det skulle göra mig jätteglad! :D



PS. Du kan även vinna en fräsig mobiltelefon när du röstar :)





Med vänlig hälsning

Astronauten

http://astronautenochfrank.blogg.se

2008-09-30 @ 11:18:52
Postat av: baggen

fan va kul! tror jag tar lädigt i januari och kommer å hälsar på lite;)

hehe

2008-09-30 @ 13:53:25
Postat av: Loppan

hhahaha syrran fy va gött att jag inte har bokat biljett en :D de blir nog att ja åker hem den 9.onde eller nått;)

2008-09-30 @ 20:45:16
Postat av: robin

fan lollo.. inte en enda spelar rätt på ny R bilen! sånt gillar jag inte att se..

2008-10-03 @ 15:34:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0