Imon bär det av.

Imorron ska vi till the city,
Ska på en scavenger hunt men frågan är om vi inte skippar den och bara shoppar istället.
Känner mer för att shoppa , tröstshoppa.

Igår var jag med min norska väninne Malin. Hur go tjej som helst, äntligen lite normalt folk till min delstat.
Vi käkade på en mexicansk resturang och sen åkte vi runt lite och sen hem till henne.
Så himla skönt att bara kunna ha nån rolig att snacka med , plus att hon kände en vän som är vän med Baggen,
De du Bagge ;)

Hon berättade iallafall att man kan köpa Iphone utan att binda nått kontrakt på Appelstore i NYC.
Inte helt oväntat men vi ska iallafall göra vårat yttersta för att få en, helst en rosa och fin.
Så den matchar min kamera. Nää skämt och sido.
Mycket shopping lär det bli iallafall. Har lagt undan massa pengar till min "resa" men funderar starkt på att skita i att resa och nöja mig med Florida och Kanada. För de kommer bli på tok för dyrt att åka till hawaii eller california ändå. Man tjänar inte dom pengarna här så man kan spara på "riktigt". Bättre att uttnyttja den billiga shoppingen.
Tillexempen Ralph Lauren grejer kostar mellan 300-600 kronor här ?
Och allt annat är så billigt också så man får väl passa på att shoppa äkta vara när det är så billigt och åka till california på semester sen. Sen vill man ju gå på nån broadwayshow också , och NHL match och kankse nån konsert.
Då blir det inte mycket sparat.

Nu ska jag gå ner till mia familia.
Vaknade av att jag fick telefonsamtal och en banansmoothie.
Lycklig.

Kommentarer
Postat av: Moster Emma

Hej hej! Vill bara att du ska veta att vi föjer dig..jättekul att läsa hur du har det!! Det e bara kämpa på när det e tufft! du kan ju alltid ringa hem..jag o mormor har iaf haft en toppensemester på Kreta..nu har verkligen hösten kommit till Sverige..det känns..Så ha det så bra så kanske vi syns till Våren-..e ju sugen på att komma över till NY o lite proffsguidning skadar ju inte:) puss o kram!

2008-09-14 @ 22:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0