känns redan bättre.

Allting ändrar sig från en dag till en annan.

Nu är jag uppe allt för sent igen , klockan är 22.45 och jag ska gå upp kl 6.45.
Jag skulle egentligen behöva ungeför 13 timmars sömn. Anledning till att jag fortfarande är uppe är
att för att ett enormt åskoväder är över oss , jag är vanligvis inte rädd för åska men detta får mig nästan att kissa i byxorna. Nu har det dragit förbi lite grann men precis innan jag hade somnat till lite kom en sjuhelsikes smäll. Ta en hög  smäll i sverige och gånga med ungefär 10 så förstår ni vad jag menar.
Med en puls och ett hjärta som dunkade en halvmeter utanför nattlinnet drog jag på mig min morgonrock och sprang ner till Corinne för att se om hon fortfarande var uppe.
Det var hon hon stog vid tvn för den gick sönder på grund av smällen/blixten och alla barnens leksaker som låter började gå igång på grund av , ja någonting ? - Oerhört läskigt !
Med tårarna i halsgropen på mig så frågar hon om jag vill ha lite te , vi dricker te och sen tar hon fram smuched marsmallowskräm , choklad och kex och vi vräker i oss massa gotte. Hon berättar om när hon och Paul träffades och jag kom på att vi faktisst är oerhört lika varann. Hennes mamma förde ihop dom berättade hon, för hon visste att Paul gillade barn och likaså hon för hon brukade vara nanny innan och att han var allmänt rolig kille. Deras första dejt var på halloween natten men Paul hann inte sminka sig så mitt inne på burgerking börjar han klädda på sig sitt smink till sin clowndräkt- Och vem hade inte fallit för det skrattar Corinne.
Just det beteendet påminner väldigt mycket om en kille som jag känner.

Nu känns allt plötsligt mycket bättre :)
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Mamma

Skönt att de är bättre. Jag var lite orolig där en stund. Drar man inte ut kontakterna over there?

2008-09-04 @ 07:43:09
Postat av: Loppan

sköönt syrran :D

nu väntar ja förfullt på min dress, haha..

vi hörs < 3

2008-09-04 @ 14:59:01
Postat av: Brandt

Amerikaner!!!!!



Där skulle man starta en dra ur kontakten firma!!!



Behövs det ngn toaförsäljare over there!!!

2008-09-04 @ 16:15:13
Postat av: Lisen

Skönt att det känns bättre!

Vänta tills det börjar snöa....då räcker det med 2 cm så blir skolorna inställda...ha, ha....humor!!!

2008-09-04 @ 18:03:31
Postat av: Johanna

haha va ar du far pensionar da som tycker 22.45 ar sa sent? :)

2008-09-04 @ 19:23:50
URL: http://johannnannn.blogg.se/
Postat av: steph

hahah, tårarna i halsgropen! :D faan va de måste vatt hemskt, då de hamnade ända där nere! :D sprang dem? :D hahahah. tur att du lever.

2008-09-04 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0