Mer hummer till folket.

Jag vet inte va ni gillar men skaldjur är defenitivt det bästa jag vet.
Kräftor, räkor, musslor och hela havet ungefär. Om jag fick välja någonting jag skulle leva på hela livet hade det,utan tvekan varit skaldjur och sallad. Men ofta är de har sakerna väldigt dyra ! Tillexempel hummer ?
Jag vet inte exakt vad en hummer kostar på en resturang för om man kommer till "hummersidan" på matsedeln så stänger man antingen igen boken eller bläddrar vidare så fort att man inte ens hann se priset.

Så föreställ dig en brandstation , ta ut alla brandbilar , sätt in lite bord och stolar och dekorera dom med sevetter och underlägg. Använd brandmännen som kockar och deras fruar som serveringpersonal.
Koka sedan hummrarna på plats och sälj dom i eran egna brandresturang.

Detta är nog bara något som amerikanarna gör ?
För jag har aldrig varit med om eller sett något liknande.
Alla Monroes invånare satt och käkade hummer,musslor och hotdogs.
För en peng som en vanlig kebabpizza på 95an i Habo hade kostat.

Riktigt gott var det.



Hm , vi tog bara ett kort och sen gick vi mamma.
jag förstår om du blir rädd när du ser denna bilden.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja Loise skräm mig inte så =). Man vet ju aldrig.



Förstår om du åt en del de är ju din favvomat.



Puss och Kram

2008-09-01 @ 20:19:55
Postat av: Linda

Fett najs ;D checka in min blogg också!! =D

2008-09-02 @ 01:57:35
URL: http://thellme.blogg.se/
Postat av: Brandt

va va det jag sa!!!!!!!!!!!!!!



Så här kommer det att låta en julafton inte så långt borta hemma hos familjen gustafsson/Rossler...



Hellooo do you want to smoke som weed with mee!!



O utala det då som 50 cent så blir det for reale!

2008-09-02 @ 16:03:06
Postat av: Pappa

Ser ut som ni trivs. Ta de lugnt



Kram Pappa

2008-09-03 @ 20:08:59
Postat av: stephanie

DIT SKA VI ;)

2008-09-04 @ 22:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0