NYC

Javisst , Just nu jobbar jag häcken av mig.
För dum som jag är så tackade jag ja till ett litet extra jobb hos grannen. Våran granne har två riktigt goa barn.
Så varje tisdag och torsdag morgon då hon jobbar hon tidigt och så springer jag över vid 7.00 och tar hand om hennes barn. Egentligen så gör jag ingenting förutom bara är där och kollar på tv med ungarna tills bussen går, vilket går an om man får 50 dollar i veckan för det- Man tackar.
Men det tar på krafterna att jobba från 8.00-20.00 och gå i skolan från11.00-13.00 plus läxor.
Nästan så man känner att man ska dö när klockan ringer vid 6.30. Men det är bara i 8 veckor.

Och tack för tipset Brandt , frågan är om hon vet vem Karl den 12 är ?
Hon verkar inte nämligen inte ha koll på mycket denna damen.
Men jag ska skicka henne ett mejl.
Kan ju hota med al quida annars , det är ju den 11 september imorgon så de passar ju bra.
Nää usch , nu tog jag i för mycket.

Mot all förmodan så fick jag med mig lite tjejer till NYC på söndag.
Några tyskar med framför allt en ny norsk tjej som verkar vara en riktigt potensiell vän.
Det du Bagge ;) Du får lära mig all norska du kan.

Just nu händer det inte mycket i USA , är allt för upptagen med alla mina fem monster.


Kommentarer
Postat av: Lisen

Passa dig för o ta i med 11 september...rätt som det är står det en hel tomtearmé med poliser utanför ert hus o vill prata med dig...;)

2008-09-11 @ 18:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0