HannaParty

Igår hade vi gäster här. Vi hade besök utav stormen Hanna , så vi passade på att ha ett hanna party.
Och jösses vad jag skrattade , det var nästan äcklig rolig och trevlig kväll.
Det var skönt att komma ifrån verkligheten lite.

Det var iallafall tre andra familjer hos oss, och dom var allt annat än stela och tråkiga.
Paul som ursprungligen är från Kanada bodde under en tid i ett kollektiv i stamford som inte ligger långt här ifrån.
Men vad han inte visste när han flyttade dit han skulle flytta var ett Gaykollektiv. Alla var bögar utan han och en kille till , men det tog ett tag innan han listade ut att det faktisst fanns en straight kille. Jag har absolut inga problem med bögar alls men jag kan förstå hans känsla. Jag tyckte iallafall de va sjukt roligt.
Nästan hela kvällen bestod av bög och hockeysnack. Och konstigt nog var det snacket en perfekt verklighetsflykt. När alla sedan skulle åka hem så bad deras fruar mig om ursäkt pga av deras män , jag bara skrattade och sa att det var helt ok och att jag hade haft jätte trevligt.

Nu ska jag snart gå nigh nights som det heter här.
och förlåt farmor ! klart du också ska få ett grattis.
Jag glömde dig inte :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0