Lovely weekend.

I måndags sa jag upp mig från mitt gamla jobb , i torsdags började jag på mitt nya.
Gud så skönt.

Nu ska de bli lite updates , har hört ganska många klagomål den senaste tiden,
Men de har inte funnits något att skriva om , det enda jag har gjort i två månader är att
jobba , äta , träna och sova.
A new time has come...


Helgen har vart helt underbar , världens bästa väder och världens bästa aktiviteter.
Vi grillade i fredags och i lördags morron ringer pappa och frågar om jag, Loppan och Bagge ska med in till stan och shoppa och äta lite, och då är man ju inte sen med att hänga på , för att sedan åka på en MC tur i jönköping - Livet.

Senare på kvällen så åker vi till Sandra som ska åka till det stora landet, hur rolig förfest som helst
Tack så jätte mycket att jag fick komma tjejer. Världens goaste brudar :)

Idag blir det bara chill , ska nog gå och köpa lite glass hos syrran.
mums..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0