Stockholm

Har inte haft anledning att skriva i bloggen pga av min trista tillvaro i Jönköping.
Alla vet redan vad som har hänt innan de skett , man kommer aldrig med några nyheter direkt.

När jag var i USA skrev jag om livet "over there" och all rikedom och överflöd jag var med om under 6 månader.
Jag bestämde mig för att aldrig mer vara barnflicka och ett  telefonförsäljning och resturang jobb öppnade sig när jag kom hem, men jag trivdes inte riktigt med det heller. Nu är jag tillbaka på ruta ett igen barnflicka i huvudstaden stockholm- mitt liv tar snabba vändningar.


Kommentarer
Postat av: loppan

Nu när man bor i den stora staden så måste man uppdatera sin blgg, visste inte du det ?:O

2009-08-16 @ 20:23:51
Postat av: Mamma

Instämmer med föregående skrivare.

Vi vill veta hur de är i huvudstaden



Kram mamma

2009-08-21 @ 16:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0