Hard work work.

Andra dagen på jobbet är nu avklarad.
Och jag känner mig som människa igen , en väldigt trött sådan.
Det känns verkligen skönt att ha börjat jobba igen och få igång vardagen lite .


 ... för att man ska kunna sälja lite grann så måste man gå in med inställningen att man är grym.
Men i två dagar nu har Matilda haft Glöm inte bort att du är värdelös låten på huvudet.
Så har hon smittat av den på mig , så imorron så ska jag lyssna på Just idag är jag stark , just idag mår jag bra , jag förs framåt av hääärliga vindar eller vad dom nu sjunger. Då kommer jag sälja som attans.

har ju grymmaste teachern Lisa nystrom med :) grymmi grymmi




Kommentarer
Postat av: brandt

Lycka till :)bara att kämpa kämpa!!

2009-02-24 @ 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0