Is it true ?

Okey , här sitter jag i mitt hem i Habo.
Har aldrig varit så här uttråkad i hela mitt 20 åriga liv.
Jag tar till och med på mig uppgifter som att skriva noveller.
Då är det illa..


Men det blir inte bättre av att deppa så jag gör de bästa av saken och skickar in mitt CV till olika företag på internet.
Hur smidigt som helst , tur att man lever på 2000 talet då man faktisst kan bara
sitta och klicka CV:t till olika företag- Me like.

Drömprinsen , jag trodde att jag visste vem han var tills för någon vecka sen.
Nu har jag verkligen hittat honom , tror jag.
Hoppas bara jag är drömtjejen , vilket är lite tveksamt.
Men är han den rätta så är han , annars får man väl fortsätta vara i sin egna lilla bubbla ett tag till , vilket inte är helt fel.

gud bloggen blir mer och mer patetisk.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Nej det blir personligt, det är bra! : ) kul att läsa

2009-02-18 @ 14:51:12
URL: http://lisaellennystrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0