Life is not a dance on roses.

Ung och rik i sverige ?
Hade man vart rik hade man väl förmodligen haft andra problem ?
Problem ? Finns det nån människa utan problem ?


Ungefär så tänker jag just nu , arbetslös och uttråkad.
Jag kan inte förstå de människor som inte vill jobba , för dom finns?
Jag går just nu runt hemma och gör i princip ingenting , försöker finna ut vad jag vill göra ?
Plugga , jobba eller resa igen ?

Cv kan vara det svåraste som finns att skriva , man får lixom inte ut "the point" i dom.
-"Posetiv och glad tjej" är ungefär de jag får fram, och förmodligen så är alla väldigt posetiva och glada i sina CVn ?
Får nog fila lite mer tror jag !








 


Kommentarer
Postat av: Karin

Usch för att skriva CV:n. Sidan med alla meriter, typ utbildningar och tidigare jobb är okej, men att skriva det personliga brevet. Det blir en prövning när jag kommer hem:P

2009-02-12 @ 04:22:52
URL: http://karincajmatz.blogg.se/
Postat av: Elin

Haha :) Om du gillar ditt blonda hår så behåll det för guds skull!!!! Jag hade väl personlighetskris och depression i USA när jag färgade and it's true, blondes do have more fun ;) haha

2009-02-12 @ 17:44:56
URL: http://eerlinghult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0