Listen to your heart.

Egentligen , varför tar man livet så allvarligt för ?
Jag skulle vilja vara den personen som bara skrattar svårigheterna i ansiktet
och har inställningen att "det löser sig" , men jag är precis tvärtom.


Har inte fått den bästa starten på år 2009. Allting började egentligen precis efter kl 24.00 och sen har det bara fort gått.
Men "det som inte dödar mig gör mig starkare" , och det är ett ordspråk som verkligen stämmer.
För varje dag som går lär man sig någonting nytt , om sig själv eller om någon annan.
På en och en halv månad har jag gjort saker som jag aldrig hade vågat år 2008.
Även fast besluten man fattar inte var beslutet man borde fattat så för det alltid med sig någonting bra.
Det ena leder till det andra , leder till det tredje ?
Livet är en slump och man är mitt inne i spelet.



Kommentarer
Postat av: Elin

Haha, vi är nog vid samma punkt i livet kanske! Jag behövde skriva ut lite aggressioner om idioter till killar kände jag ;) haha.

2009-02-12 @ 17:33:55
URL: http://eerlinghult.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0