Somewhere far along this road he lost his soul.

Seriöst , he fuckin freaks me out.
Brukar inte känna att folk har övertag om mig.
Men denna sällsynta människa har faktisst det - hjälp.


Har egentligen inget vettigt att skriva idag , det är fredag , wohoo.
Om man hade jobbat hade man ju faktisst uppskattat fredagen.
Fast några nämnvärda saker om fredagar är

- Det är min favorit dag.
- Man lagar oftast god mat på fredagar.
- Bara en dag kvar till melodifestivalen , nooot.
- Det spelas bättre musik på radion efter 6.
- Alla är into do something fun on fridays ..

shit , nu gillar jag typ inte fredagar längre...

Jag drömmer mig tillbaka till USA varje dag , det är helt galet.
När jag ser nånting om USA på tv eller , kollar på greys anatomy får jag nån slags av abstinens.
Nästan ångest att jag ens åkte dit i första början. Det spelar ingen roll om jag hade åkt hem efter 6 ytterligare månader jag hade förmodligen haft samma abstinens ändå.
Take me back


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Lollo, Usa behöver dig!! åk till Californien som aupair i augusti med mig:) hehe!

2009-02-21 @ 13:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0