Back in sweden.

Nu är jag tillbaka i verkligheten och det normala livet igen.
Jag vet inte om jag har tagit rätt eller fel beslut än men det kommer framtiden att visa.
Fördelen med att vara hemma är att man känner att man är människa igen och USA står ju kvar även om det känns väldigt långt bort just nu.

Många undrar varför jag åkte hem ?
Och för att inte vara för invecklad så passade mina kvaliteer inte familjen jag var hos.
Jag menar inte att det var familjens eller mitt fel utan det var bara en dålig match helt enkelt.
Och de löften som CC gav höll inte i "mitt fall" så jag bestämde mig för att ta saken i egna händer och åka hem.
Och det är det svåraste och jobbigaste beslut jag någonsin har tagit för jag har lämnat allt ,
världens mysigaste barn , världens roligaste vänner och ett helt liv i ett annat land.

Just nu känns det varken som ett nederlag eller ett misslyckande även fast jag har fått höra att jag "gav upp" men det känns inte så ? Konstigt nog.
Jag gjorde någonting som var genomtänkt och som jag ville göra för en gångs skull och det känns bra.
Även fast jag kommer sakna allihopa så mycket , men den tiden hade kommit förr eller senare ändå.

Nu är jag iallafall hemma i sverige och i lugnet.
Vet inte vad jag känner om det egentligen , har inte hunnit tänka efter eller känna så mycket.
Jag har fått erjudanden från några famiiljer i Rhode Island och Boston som vill att jag ska komma till deras familj.
Men jag vet inte vad jag vill alls , kan inte ta ett sånt beslut än.
Jag älskar USA men sverige ännu mer.






Kommentarer
Postat av: Pernilla

Välkommen hem:) Jag tror du tog ett bra beslut:) som sagt, USA fnns ju kvar !! Hoppas vi ses snart. kramar

2009-01-27 @ 23:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0