...

Bestäm dig för att sluta oroa dig! Du kan ju ändå inte påverka något genom att oroa dig inför något så varför göra det? Öva på att slappna av och ta det som det kommer. Uppstår det problem så se det som utmaningar, hur ska jag ta mig runt de här?

Börja njuta mer! Skapa en tillvaro där du känner dig trygg och gör saker som du tycker är roligt. Undvik situationer där du kommer att oroas. Börja uppskatta saker i livet, då blir det genast roligare och du hinner börjar se livet ljust igen. När livet känns roligt vågar man planera, komma på drömmar och plötsligt är du på en positiv bana!

Kommentarer
Postat av: Loppan

jag tar åt mig där..

som du alltid säger, sluta oroa dig !!!!

2009-01-15 @ 23:35:06
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/
Postat av: Brandt

Hoppas att du mår bra och inte är ihop med en columbiansk knarklangar son eller ngn som har Ozzy som pappa!!



Tips inför fredkvällen !!Dra till NY and take a sixpack with you and a filt and have a nice picknick i a park somwhere and watch out for mexicanare för dom äter chilli con carne och är säkert sura i magen du vet va!!



:)Sköt om dig Måsgatan!!

2009-01-16 @ 14:28:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0