Förmodligen mitt sista inlägg.

Jag bara undrar vem fan det är som bestämmer ?
Vem är det som gillar att jävlas med mig ?
Är det gud ? Allah eller nån annan som sitter på en speciell
makt som försöker göra livet surt för mig ?
Just nu skulle jag i allafall vilja säga till den där gubben att jag vore tacksam om jag fick lite tur med mig för en gångs skull ?


Eller kan det va karma ? Är jag en sån bad humanbeeing att karman väljer att plåga ihjäl mig ?
Kan de vara så ?


Jag kan inte förstå vilken sjuk otur jag har haft under 6 månader ?
Egentligen så vet jag inte vart allt började , jag tog mig nog bara vatten över huvudet.
Och nu har jag hunnit med att göra allt och lite till fel ?
Har vart i Court , har glömt de vikigaste papprena till courten , har inte slarvar bort nycklar som en viss värdpappa till mig har lagt i sina byxor men som jag får skiten för , har hunnit med att bli hemskjutsad av polisen och brandstationen.
Varit med om en hemmafest som slutade i en annan court , blivit utelåst pga av att jag inte fick ta bilen pga av all snö och för att nycklarna fortfarande var i byxfickan till min värdpappa och på det fick jag en jävla utskällning för att jag är ansvarslös, inte kan städa , inte kan städa och inte kan städa och lite mer ansvarslöshet på det. Har lagt ut 2400 kr på sjukvård som jag aldrig kommer få tillbaka - Fucking Great.

Har "vänner" här som förmodligen inte har vänner hemma ?
Så som dom beter sig , men där pågår just payback time ,så där drabbas iallafall inte min karma.
Kan man ju hoppas !

Så detta blir nog förmodligen mitt sista blogg inlägg.
Hej




Kommentarer
Postat av: Clara

What!? Ånej va tråkigt att höra... Stackare! Men om man ska försöka få nått bra ur detta så kan man ju hoppas/tro att du har fått din dos av otur för en lååång tid framöver.

Du är stark!

2009-01-13 @ 05:10:23
URL: http://storac.blogg.se/
Postat av: Lisen

Näe, det där lät inget vidare. Nästan så grusträning på slätten låter bättre from nu...Du kommer ju göra tusen mål i år eftersom all din otur redan är uppnådd, världens flyt kommer du o ha på planen...GÖTT! Många kramar!!!

2009-01-13 @ 10:14:49
Postat av: Lisen

Vill tillägga att det måste va ngt knas med den där familjen som inte ser hur bra du är!!!! DU är toppen!!!!!

2009-01-13 @ 10:16:13
Postat av: Loppan

Syrran då !

du vet som magnus brukar säga:



- Kom hem, vi börjar om igen !



<3

2009-01-13 @ 12:03:48
URL: http://linaloppangustafsson.blogg.se/
Postat av: brandt

eller!!!! always look on the brightside of life du du dododo!!



be dom dra åt helvete och dra hem!!!eller byt familj gör ngt iallafall som förbättrar din tillvaro!



//Måsgatan

2009-01-14 @ 12:37:36
Postat av: mr K

sånt hät är kul att läsa mer sånt ;) haha

2009-01-16 @ 03:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0